Verkoopstyling

De eerste indruk die potentiële kopers van uw woning hebben is heel belangrijk. En die eerste indruk maken zij al op basis van de foto’s op Funda. Het is dus essentieel om de woning optimaal te presenteren. Onze professionele fotograven zorgen ervoor dat de ruimte goed in beeld wordt gebracht, maar soms is dat niet genoeg. Potentiële kopers moeten op basis van de foto’s al gelijk het gevoel hebben dat dit hun toekomstige thuis gaat worden. Uw woning moet dus huiselijkheid uitstralen. Alleen opruimen en een bos bloemen op tafel is daarom vaak niet voldoende. Het is ook belangrijk dat alles waarop een koper kan afknappen wordt aangepakt. En hierbij kan onze verkoopstyliste u adviseren.

Benadrukken sterke punten

Onze styliste kijkt objectief naar uw woning en geeft inzicht aan welke zaken een potentiële koper zich kan storen. Door deze punten aan te pakken en daarnaast de sterke punten van uw woning te benadrukken, trekt u zoveel mogelijk potentiële kopers aan. Verder kan de stylist u adviseren over kleurgebruik en de aankleding van iedere ruimte. Zij kan tips geven over hoe u uw woning zo ruimtelijk mogelijk maakt door het (ver)plaatsen van meubels. Voor een optimaal ruimtelijk gevoel worden lege kamers ingericht, zodat geïnteresseerden een betere inschatting kunnen maken van de mogelijkheden die de ruimte biedt.

Styling leegstaande woningen

Om geïnteresseerden een zo goed mogelijk beeld te geven van de mogelijkheden die de woning biedt, is het stylen van een leegstaande aan te bevelen. Door iedere ruimte een functie te geven en sfeervol aan te kleden, trekt dit meer potentiële kopers aan. Het is moeilijk om een voorstelling te maken hoe een lege ruimte ingericht kan worden. In een gezellige woonkamer die uitnodigt tot ontspanning of een serene slaapkamer die rust uitstraalt zal iemand zich sneller thuis voelen.

Maatwerk

Tijdens een vrijblijvend eerste kennismakingsgesprek kunt u met de styliste bespreken wat er nodig is om uw woning verkoopklaar te maken. Van stylingadvies tot het volledig inrichten van een woning, wij stemmen dit volledig af op uw behoeften. Vaak kunt u met een kleine ingreep al een groot effect teweegbrengen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons voor een vrijblijvende afspraak of laat uw gegevens achter en dan bellen wij u terug!