Aankoopmakelaar Zaandam - HVMS Makelaardij

Bent u al een tijdje op zoek naar uw droomwoning en komt u er niet tussen op de huidige woningmarkt? Of bent u net begonnen met zoeken en weet u niet waar u allemaal op moet letten? Onze aankoopmakelaars kunnen u helpen met het kopen van uw droomhuis. Onze kundige NVM-makelaars weten precies hoe de woningmarkt in elkaar steekt en zijn bekend in de regio. U heeft een vast contactpersoon die u begeleidt tijdens het aankooptraject en die u kan adviseren en al uw vragen kan beantwoorden. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek met één van onze aankoopmakelaars.

Aankoopzekerheid

Met onze aankoopzekerheid willen wij u de zekerheid geven dat u uw droomhuis gaat vinden. U bent daarbij zeker van de kennis van een lokale makelaar die bekend is in de regio Zaanstreek, Wormerland en Kennemerland. Wij brengen u als eerste op de hoogte van de woningen die te koop komen te staan, wij gaan mee tijdens de bezichtiging en wij voeren de onderhandelingen. Bij ons zit er geen limiet aan het aantal bezichtigingen of onderhandelingen. Zo willen wij u de zekerheid geven dat u ook écht het perfecte huis koopt.

Kosten aankoopmakelaar

Voor onze aankoopbegeleiding werken wij met één vast tarief, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. Wij willen dat u de woning vindt die bij u past en dan maakt het voor ons niet uit hoeveel woningen u bezichtigt of hoeveel biedingen u uit wilt brengen. En mocht het ons ondanks alle inspanningen toch niet lukken om een woning aan te kopen, dan bent u ons niets verschuldigd. No cure no pay!

Dit is wat wij voor u doen

Aan de hand van uw wensen stellen we een zoekopdracht samen en houden we onze ogen en oren in ons netwerk open. Bovendien brengen we u als eerste op de hoogte van woningen die te koop komen te staan en aan uw wensen voldoen. Wij gaan mee met de bezichtigingen zodat wij u advies kunnen geven over de woning en de plus- en minpunten met u kunnen bepreken.

Onderhandelen
Heeft u een leuke woning gevonden en wilt u een bod uitbrengen? Wij bespreken met u het bod en wij doen de onderhandelingen voor u. Onze collega's van Freek Hypotheek adviseren u graag over de financiële mogelijkheden zodat u weet waar u financieel aan toe bent.

Afronding
Als er een overeenstemming is bereikt wordt er een koopovereenkomst opgesteld. Wij controleren deze en nemen deze bij ons op kantoor met u door. U heeft dan ook de gelegenheid om eventuele vragen te stellen. Op de dag van de overdracht inspecteren wij de woning en vervolgens begeleiden wij u tijdens de overdracht van de woning bij de notaris.

Nazorg
Ook na de overdracht blijven we voor u klaarstaan. Bijvoorbeeld wanneer u nog vragen heeft of hulp kunt gebruiken bij het regelen van de laatste zaken.

Waarom kiezen voor HVMS?

Wij kennen de regio, de plus- en minpunten van de verschillende type woningen en hebben kennis over de funderingsproblematiek in de Zaanstreek
  U heeft een vast contactpersoon die u begeleidt, adviseert en klaar staat voor vragen
  U bent als eerste op de hoogte van woningen die te koop komen te staan en aan uw wensen voldoen
  Alles onder één dak: voor financieel advies kunt u terecht bij Freek Hypotheek die bij ons in het pand zijn gevestigd

Vergroot de kans op uw droomwoning

Kopers hebben het tegenwoordig niet makkelijk op de woningmarkt. Daarom hebben we de 'aankoopzekerheid' in het leven geroepen. Met één van onze aankoopmakelaars aan uw zijde maakt u meer kans tijdens de onderhandelingen en bent u als eerste op de hoogte van ons aanbod. Bovendien nemen we ook al het geregel uit handen, zoals het leggen van contact met een notaris en hypotheekadviseur. Zo zorgen we ervoor dat u binnenkort de trotse eigenaar ben van de woning van uw dromen!

David Slop - Directeur wonen HVMS