Makelaar Wormer

Bent u op zoek naar een makelaar in Wormer? HVMS is werkzaam in de regio Zaanstreek en Wormerland. Onze makelaars hebben een uitgebreide kennis van de woningmarkt in Wormer. We weten waardevolle informatie over scholen, voorzieningen en andere factoren die van belang kunnen zijn bij het nemen van een beslissing over een woning. Wilt u uw woning in Wormer verkopen? Of bent u juist van plan om een woning te kopen in Wormer? Onze makelaars helpen u graag bij de aankoop of verkoop van uw woning. U kunt uw gegevens achterlaten via het contactformulier en dan nemen wij contact met u op.

Wonen in Wormer

In Wormer wordt u omringd door unieke natuur en bent u dichtbij voorzieningen. Van vrijstaande woningen, eengezinswoningen en appartementen tot aan monumentale pakhuizen aan de Zaan. Wormer heeft voor ieder wat wils.

Dorp in beweging

De gemeente Wormerland heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. In het verleden had Wormer eigenlijk alleen de welbekende dorpsstraat. Dan moet u denken aan de tijd dat Wormer en Jisp bekend waren van de Walvisvaarten in de Zuiderzee, aan het einde van de 17e eeuw. Momenteel zijn er diverse leuke wijken bijgekomen en zijn er recentelijk een aantal nieuwbouwprojecten gelanceerd. Een dorp in beweging dus!

Natuur rondom Wormer

Het natuurgebied, het ‘Wormer- en Jisperveld’, heeft een uniek karakter. Het uitgestrekte veenweidegebied wordt bewoond door verschillende soorten weidevogels. Het polderlandschap leent zich uitstekend voor een boottocht. Mocht het hard gaan vriezen dan wordt er de welbekende Bannetocht gereden.

Voorzieningen in Wormer

Dankzij de gunstige ligging van Wormer, bent u met de auto binnen 20 minuten in Amsterdam, Alkmaar en Purmerend. Dat is natuurlijk uitstekend voor degene die willen genieten van de rust van de natuur en tegelijkertijd snel in stedelijk gebied willen zijn. Mocht u voorzieningen dichterbij willen zoeken, dan treft u in het Winkelhart van Wormer alle soorten basisvoorzieningen. Van supermarkten tot aan bakkerijen, slagers en leuke winkels. Daarnaast zijn er drie basisscholen, een voetbalvereniging, korfbalvereniging, drie tennisverenigingen en een zwembad. Diverse middelbare scholen zijn ook op fietsafstand te bereiken. Kortom, wonen in een mooie omgeving met voorzieningen om de hoek!