Verkoopmakelaar Zaandam - HVMS Makelaardij

U wilt uw woning verkopen, een spannende stap waar veel bij komt kijken. Want wat is de beste manier om uw woning te verkopen? Wat is uw woning waard? Hoe zit het met de financiering? En wat moet er allemaal worden geregeld? Wij beantwoorden al uw vragen en zorgen ervoor dat alles zorgvuldig wordt geregeld. Tijdens een vrijblijvend eerste kennismakingsgesprek met één van onze makelaars bespreken wij uw wensen. Samen bepalen wij de beste verkoopstrategie en wij zorgen voor een optimale presentatie van uw woning.

Tijdens het hele verkooptraject heeft u een vast contactpersoon en wij houden u continu op de hoogte van alle ontwikkelingen. Wij vinden face-to-face contact belangrijk en u bent dan ook altijd van harte welkom bij ons op kantoor als u vragen heeft. En uiteraard staan wij ook na de verkoop voor uw klaar. Hieronder leest u meer over wat van ons kunt verwachten tijdens het verkooptraject.

Bent u van plan om uw woning te verkopen en bent u benieuwd hoe wij u daar bij kunnen helpen? Bel ons voor een vrijblijvende afspraak of laat uw gegevens achter en wij bellen u terug!

Uw woning verkopen in 5 stappen

Kennismaking
U kunt gratis en vrijblijvend kennismaken met één van de makelaars van HVMS. Tijdens het kennismakingsgesprek bij u thuis brengen we uw wensen in kaart. We willen natuurlijk het beste resultaat en dat kan alleen als we u goed leren kennen. Samen bepalen we de verkoopstrategie en de vraagprijs voor uw woning.

Voorbereiden presentatie
Een professionele fotograaf maakt foto's van uw woning. Voorafgaand helpen we u graag met de styling van uw woning. Wij komen bij u langs en geven tips voor de styling zodat we uw woning perfect in beeld kunnen brengen. Er wordt een video gemaakt van uw woning en alles wordt ingemeten voor de plattegronden. Wij maken een wervende promotietekst en tot slot ook een uitgebreide brochure met foto's, plattegronden, belangrijke informatie en pluspunten van uw woning.

De verkoop
Het te koop-bord kan in de tuin! We plaatsen uw woning op Funda, onze eigen website en promoten het op social media. We benaderen ingeschreven zoekers en de mensen die recent interesse hebben getoond in een vergelijkbare woning. We doen er alles aan om uw woning succesvol te verkopen!

Afronding
We maken de koopovereenkomst op en plannen een afspraak met u in om deze te ondertekenen. Op de dag van de overdracht vindt er een laatste inspectie plaats voordat we naar de notaris gaan. Bij de notaris worden de sleutels van uw woning overgedragen aan de nieuwe bewoners.

Nazorg
Ook na de verkoop van uw woning blijven we voor u klaarstaan. Bijvoorbeeld wanneer u nog vragen heeft of hulp kunt gebruiken bij het regelen van de laatste zaken.

Gratis waardebepaling

Bij HVMS krijgt u een gratis waardebepaling van uw woning. We komen bij u langs en bespreken de waarde van uw woning op basis van de huidige stand van zaken op de woningmarkt. Dit is de basis voor ons advies over de verkoopprijs en uiteindelijk ook de verkoopstrategie. Zo krijgt u een goed beeld bij wat we voor u kunnen betekenen en wat uw woning waard is!

Meer over de gratis waardebepaling

Waarom kiezen voor HVMS?

Aandacht voor onze klanten
We vinden persoonlijk contact belangrijk en werken in een klein en betrokken team. U heeft een vast contactpersoon, de makelaar die u begeleidt tijdens het verkooptraject en 7 dagen per week bereikbaar is.  Daarnaast zijn ook de collega's op kantoor u graag van dienst als u vragen heeft.

Unieke verkoopfilosofie
Het uitgangspunt is om uw woning zo optimaal mogelijk te presenteren. Wij besteden veel tijd en aandacht aan het voorbereiden van de presentatie. Dat begint bij het maken van mooie foto's, een video en natuurlijk een aantrekkelijke omschrijving van uw woning. Maar ook het op de juiste manier promoten van uw woning is van invloed. Wij zorgen voor een goede positie op Funda door uitgebreide informatievoorziening en een complete presentatie van uw woning. Daarnaast plaatsen wij uw woning op onze social media-kanalen Facebook en Instagram, waarbij wij uw woning promoten in de regio waar potentieel geïnteresseerden vandaan komen.

Alles onder één dak
De financiering van een woning is een belangrijk onderdeel bij het kopen en verkopen van een woning. Onze collega's van Freek Hypotheek vinden het daarom belangrijk om geïnteresseerden van uw woning te beoordelen op hun financiële draagkracht. Zo kunnen wij u beter adviseren over de beste koper voor uw woning.

Het geheim van een goed verkochte woning

Uw woning verkopen is een spannende stap en niet iets wat u iedere dag doet. Daarom vinden we het bij HVMS, naast het succesvol verkopen van uw woning, ook heel belangrijk om u op een persoonlijke en prettige manier te ondersteunen tijdens dit proces. Zo staan uw wensen en persoonlijke voorkeuren centraal in onze aanpak en nemen we de tijd voor u en alle geïnteresseerden. Dat is volgens ons het geheim van een goed verkochte woning!

David Slop - Directeur wonen HVMS

Adresgegevens