Huur

HVMS verhuurt woningen van zowel beleggers als particuliere eigenaren. Het aanbod varieert van studio-appartementen tot eengezinswoningen, voornamelijk in de Zaanstreek. U kunt zich bij ons gratis inschrijven als woningzoekende. Zodra er een woning beschikbaar komt, zullen wij u als eerste benaderen. U wordt wekelijks op de hoogte gehouden van ons aanbod via onze nieuwsbrief. Bent u geïnteresseerd in één van de woningen die wij aanbieden of wilt u op de hoogte worden gehouden als er een huurwoning beschikbaar komt? Vraag dan het inschrijfformulier aan.

Hoe werkt de inschrijving?

U kunt het inschrijfformulier aanvragen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar: verhuur@hvms.nl.

Uw woning verhuren

Ook als uw woning wilt verhuren, kunnen wij u van dienst zijn. Het maakt niet uit of het om één of meerdere woningen gaat. Naast het aanschrijven van ingeschreven woningzoekenden zullen wij de woning promoten op onze website en Funda. Wij regelen alle zaken, zoals de selectie van een geschikte kandidaat en het opstellen van de huurovereenkomst, maar ook de inspecties van de woningen en sleuteloverdracht. Daarnaast kunnen wij ook het administratief en/of technisch beheer voor uverzorgen. Bij het financieel zullen wij maandelijks de huur incasseren en indien nodig aanmanen. Bij het technisch beheer zorgen wij ervoor dat technische zaken en reparaties worden uitgevoerd. Wij zijn dan ook het eerste aanspreekpunt van uw huurder.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neemt u dan gerust contact met ons op om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

Bel mij